Slingor och löshår.

Igår kväll vart det inge blogg för min del. Var i full gång med att fixa rummet och det som tog mest tid var att fixa Carros hår. Hon kom hit och slingade hela håret. Det blev najs! :D Så skönt att ha riktigt blekning, väteperoxid och folie.. så man slipper stå med konstiga färger ifrån ICA och dylikt. Även fast dom kan bli jävligt snygga ibland, men jag håller mig helt klart till "riktig" salongs färg.

Köpte löshår idag efter skolan.  Ska ha till studenten. Men jag måste färga mitt hår tills dess, för jag är alldeles för kall i mina toppar för löshåret, fanns ingen färg som passade överhuvudtaget för min färg :( Men att bli lite guldigare till sommaren skadar inte mig, för nu är mitt hår nästa på gränsen till grått.  För jag ska ha långt hår på studenten vad som än händer ;D haha!
Ska till Amanda på tisdag nästa vecka och fixa det. Om jag kan hålla mig så länge, för finns det tillfälle imorgon på frisör lektionen så tror jag nog att jag gör det då. Men tveksam på om det finns de färgerna som jag vill ha. För skolan har nästa aldrig den färgen man vill ha. :(
Visar er sedan hur det blev! :D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0