Kursdag.

Hello!

Idag har jag varit på L'Oréal heladagen. Två 3or var på kurs, vi gick igenom hur alla deras färger fungerar. Jag jobbar ju bara med L'Oréal på min salong så jag är rätt insatt i hur alla olika märken och färger fungerar. Men det var roligt ändå, man lär sig alltid något nytt.
Efter teorin så skulle vi leka på varandra med färgen. Jag fixade till Maddes utväxt och resultatet blev hur fint som helst! Jag som nyfärgade, lekte till lite och gjorde 2 effekt slingor i rosa ;P Dom ser gammelrosa ut och syns inte direkt mycket, men kul att ha sett hur dom funkar.

Kommentera här;
Postat av: Cecilia

Svar: FY FAN VAD FINT! :D Nej jag vet. jag har ingen bra. hehe :) ska fota imorgon när jag har varit och slingat håret hos frissan :) Tack så jätte jätte mycket :D

2008-05-05 @ 23:14:27
Blogg: http://glamourofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0