Helgen.

Hello people!
är inte alls samma hysteri här i bloggvärlden när solen tittar fram ;) !
Själv ägnade jag dagen åt att vara ute hela dagen igår ute i Vaxholm, hjälpte min far med båten och fick den sjösatt. Bikiniöverdel och kjol var outfiten. Riktigt juvligt och färg fick jag. Känns i ansiktet idag.
Tagigt det rätt lungt idag med solen, känns att huden fick liite för mycket igår. Men blir aldrig någon kräfta när jag bränner mig, men det känns.

Har suttit med Naturkunskaps boken uppkörd i fejan hela eftermiddagen. För jag har prov på tisdag och jag måste verkligen få MVG på det, åtmistonde ett VG! Har typ inte läst någonting :/ Så jag hoppas på att jag kan ägna denna tid nu innan skivan ikväll på att plugga och sen blir det rå plugg imorgon efter skoldagen!

Nu ska jag plugga och börja pussla ihop min rock outfit för ikväll :) Rock n' Roll skiva står på listan! :)

Kommentera här;
Postat av: Sofie

När det blir dåligt väder så kan du få designa en ny blogg till mig om du har tid. Vill förnya mig lite nu :)

2008-05-13 @ 15:07:17
Blogg: http://fieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0