Frisören svarar.

Hejj.
Du är frisör eller?
Undrar om du skulle kunna hjälpa mig.
Går det att permanenta håret på måndag om jag har färgat det svart igår?
/Hillevi

Svar:
Jag skulle rekomendera att du väntade längre än tills på måndag innan du premanentar dig, och du ska absolut inte göra det hemma!
Om jag var du skulle jag ringa salongen på måndag morgon och rådfråga med dem, beroende på vad dom använder för slags märke på sina permanenter för det är ibland stor skillnad på produkt till produkt. Men antagligen kommer dom oxå säga att du ska vänta minst en vecka till. :)
hoppas det löser sig!

Kommentera här;
Postat av: Junitjej

Wow, vilken snygg blogg du har!!!

2008-05-31 @ 21:07:03
Blogg: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej

Svar till Sussie: Om du t.ex. kikar under min rubrik "Vill du länka?", så ser du min bildlänk. Har du något liknande?

2008-05-31 @ 22:40:20
Blogg: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0