Tandläkaren.

Blev bara en lektion för mig idag. Naturkunskap, andra gången jag visar mig på den lektionen den här terminen. Illa! Men läraren var inte sur eller något, han var trevlig mot mig ändå. Skönt.
Bilden ?http://www.pharmguse.net/tandlakare-pat.gif? kan inte visas, då den innehåller fel.
Blev bara en lektion idag för att jag ska bege mig till tandläkaren. Hinner knappt komma in på frisörlektionen innan jag måste ta mitt pick och pack och traska mot bussen och sen tåget för att hinna till min tandläkartid. Drygt.
Gillar inte att gå till tandläkaren, dessutom är det här min sista gång som jag har gratistandvård. Hoppas jag inte har några hål, men har jag det kan jag iaf skratta mig lycklig att jag fortfarande går gratis. :) 

Kommentera här;
Postat av: Emelie

Lyllo dig att han e så trevligt mot dig.. mot mig var han ett monster! :P

2008-03-05 @ 11:32:11
Blogg: http://aunatural.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0