Packa.

Galan var underbar! Tänk om jag oxå kunde åka sådära? Undrar om man verkligen la sig i hårdträning i någramånader så kanske man kan komma upp i någorlunda bra form?

Nu ska jag packa min grejer för veckan, för imorgon åker jag till Hudik med Henrik. Han ska jobba och jag? Ja.. jag har faktist ingen aning om vad jag ska göra. Plugga lutar det sig åt, och självklart klippa där uppe. Men nästan först och främst plugga. För en råkopia av projektarbetet ska vara inne den 1 April.

Fan! Undrar hur jävla kallt det är där uppe? :/ Här är det svinkallt och 30 mil upp lär det vara ännu kallare :/ Blir wannabe-fjällräven-jackan som åker på tror jag faktist. Tänker inte frysa häcken av mig där upp.
http://www.qedata.se/bilder/gallerier/ishotellet/ishotell-ute-hjerta.jpg

Kommentera här;
Postat av: Hanna

fin bild :)

2008-03-23 @ 21:03:45
Blogg: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

syslöjds guiden tror jag att det hette och panduro =)

2008-03-24 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0