Handikapanpassat.

Fan! Mitt projektarbete som mamma läste igenom och skickade tillbaka har inte kommit fram ännu /: Mucho mysko! Hoppas det kommer snart, annars fårhon skicka tillbaka det imorgon när hon kommer till jobbet igen.

Pratade just med stället där vi ska ha studentskiva på. Behövde fråga dem om hur handikapanppassat det är med tanke på att pappa förtillfället hoppar runt på krykor stackarn. Fick veta att det är en rätt brant trappa ner till själva lokalen. Vilket känns lite tufft. För nu får pappa tänka över saken till på söndag då sista dagen för betalning till middagen ska ske. Hoppas verkligen att han bestämmer sig för att komma. För jag vill ha med min pappa på min studentskiva så det så!

Kommentera här;
Postat av: Em-pem

Äntligen! En tävling med stora vinstchanser! Lycka till :) / Em-pem
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2008496

2008-03-27 @ 18:16:11
Blogg: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0