T i s d a g

Sådära, nu sitter jag till rätta här med datorn i knät och tven på framför. En riktig nörd. USCH. Men ibland får man vara de :)

Kvällen kommer nog inte att vara direkt händelserik, jag och Henrik har köpt chips och vindruvor och jordgubbar. Så snart ska jag ta mig i kragen och gå ut i köket och fixa iordning en skål med jordgubbar och vindruvor. Kommer bli utsökt och rät så nyttigt. Klippte precis färdigt mamma oxå, egentligen borde hon färgas men tyvärr har jag inget sådant hemma så det får jag vänta med.

Sverige - Grekland om ca 40 minuter. Det är nästan ett halleluja moment att jag ens har koll på vilka som spelar. Jag som är så ointresserad av fotboll, men ikväll ska jag nog kolla. Eller det kommer få stå på i bakgrunden, för jag tänker stötta mitt land! ;D


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0