S ö n d a g

God morgon!
För min del är det iaf god morgon, har verkligen sovit ut idag. Helt underbart!

Vet inte riktigt vad som händer idag, börjar jobba ikväll vid halv 6 skulle jag tro. Det blir så segt när man jobbar sent, för då sitter man bara hela dagen och väntar på att man ska börja jobba och gör inte så mycket av dagen.
Men ska nog ta mig i kragen och sortera in min kläder i min alldeles för lilla gradrob :( Jag skulle inte alls tacka nej till en walk in closet. Skulle känna mig som en gudinna då! :D

Kommentera här;
Postat av: Jennie

skönt att få sova ut :P

2008-06-29 @ 14:24:58
Blogg: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Emelie

nemen! tjenare! jag håller me om att en walk in closet skulle verkligen få en att känna sig som en gudinna!



men hur e de med dig? allt bra? hurrru har du snackat med jelena? om du vet fransförlängningen? :P



ciao ciao! :D

2008-06-29 @ 14:47:59
Blogg: http://aunatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0