Im back now!

ÄNTLIGEN! nu är bloggen flyttad, och jag får äntligen blogga igen. Jag som haft värsta abstinensen det senaste dygnet för att jag inte kunna blogga. Men nu är jag här :D.

vart mycket nu den senaste tiden. Men nu till slut på det roliga och sommar lovet (eller arbetslöshetens?) tid har börjat. Har fortfarande inte förståt att jag tagit studenten. Känns fortfarande som om jag ska tillbaka till skolan någon vacker dag. Men icke, jag är frsiör nu och kan börja jobba. Känns nästan läskigt att jag nu sitter här och kan berätta för folk att jag är frisör. Jag har utbildat mig i 3 år och nu är dagen här. Har nog inte smällt det hela ännu.
Kommer ett inlägg senare om den underbara dagen vid namn studenten! :D

Kommentera här;
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Känner igen mig lite i din blogg ; )

2008-06-10 @ 13:29:08
Blogg: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag skulle rekomendera dig att göra samma sak som jag gjorde innan jag lade upp mitt system - att kolla runt så allt är okej! : ) Banker o.s.v.

2008-06-10 @ 14:11:48
Blogg: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0