Denna kväll.

Go´kväll får man väl ta och säga. Ska nog ta och krypa till kojs snart..

Som ni antaligen har listat ut så har jag under denna kväll ägnat mig åt Evas hår. En fin förlängning med metoden weaving och resultatet blev helt otroligt bra. Hon kommer tillbaka till mig om en vecka ungefär, då får jag kolla hur det ser ur och om det är något som måste rättas till, om det måste klippas mer eller bara beundra mitt verk ;p haha!

Karln tillbringar denna natt med att spela WoW hela natten.
Han är hemma hos Evas pöjk och lanar. Undrar om grabbar någonsin växer ifrån att lana?
Den här natten kommer bli den första natten sen antaligen januari då jag sover själv :/ kommer kännas hur tomt som helst. Även fast det brukar vara så att jag går och lägger mig timmar före honom så sitter han helatiden i rummet och vakar över mig. Vem ska vaka över mig inatt?
Nu ringde han precis och sa god natt :) Herregud. Hoppas verkligen att jag kommer kunna somna in.. annars får jag ringa honom så får han prata med mig tills jag somnar :)

Imorgon ska jag upp tidigt för jag börjar jobba 10:30


Kommentera här;
Postat av: Sabrina

svar: tycker du jag behöver en ny design? :P

2008-06-24 @ 02:08:11
Blogg: http://saabrina.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan!

Kika gärna lite på GREGORIUS BLOGGTOPP!

Många läsvärda och intressanta bloggar där nu...

Ha en bra dag!

/G&G

2008-06-24 @ 10:46:24
Blogg: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Marie

Godmorgon!

2008-06-24 @ 11:28:36
Blogg: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0