Min fredag

Gu vad roligt att det är massor som vill ha designen! Fortsätter det såhära så blir det antagligen likadant som förra gången att det blir flera som kommer vinna i tävligen.
Verkar det bra?

Denna dag har jag varit i full gång heladagen. Vaknade av att Jennifer ringde och väckte mig och då var det bara att klä på sig och cykla iväg för att möta henne vid brevlådan för att bege oss ner till stranden. Där vi tillbringade de kommande timmarna i den glasande solen. Helt underbar.
Bega mig hemåt runt 3 tiden, kom hem och fastnade framför datorn med solsting. Men efter ett antal glas vatten var jag upp and going igen.
Eva kom sedan förbi för en koll av sitt löshår, där en hade lossnat. Så jag tänkte först bara sätta om en. Men valde sedan att sätta om alla. Lika lätt så. Så hon fick ett fint långt hår.

Nu på kvällen vart jag rätt besviken. Trodde inte alls att det skulle bli svårt att hitta något ställe att gå ut till en fredagskväll. Men tydligen så är det de, finns endast 4 ställen i Stockholm (som jag hitta på internet) som har åldersgräns 18. Jag som skulle med Amanda och hennes två kusiner ut ikväll. Dom skulle in till en bar tillslut och dom har väl gett sig av typ nu, och det kändes inte som en hit för mig någonstans. För jag har inte råd att åka in och ut till stockholm, när jag inte har busskort eller något. Men vi ska försöka åka in imorgon, men då lite mer planerade. :) Hoppas vädret är lika underbart då! :D

Kommentera här;
Postat av: Amanda

Härligt med en dag på stranden! =)

2008-07-05 @ 03:54:23
Blogg: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Angelica L

Ha en bra dag :D

2008-07-05 @ 12:06:04
Blogg: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0