S ö n d a g

HEJ!

Igår var det full rulle från när jag vaknade till sena natten.
Ringde Jennifer innan jag började jobba och hon ville på bio + att hon inte hade något att göra under eftermiddagen. Själv skulle jag ner och jobba. Men nere i kyrkan är alla välkommna, så jag tyckte hon kunde komma ner och sällskpa med mig. Hon valde verkligen rätt dag att vara med. För att det var dop först och sen mässa. Men den som höll i dopet var en av de som är kyrkvärdar i kyrkan. Så hon böjd ner alla till fika. Så vi fick tårta och hela grejen. Riktigt trevligt!

Sen när vi stängt kyrkan så var det bara att ta första bästa bussen till centrum där vi skulle tillbringa de kommande timmarna i en bio salong. Vi såg Mamma Mia! Den var hur underbar som helst! Har dock inte sett musiklaen.. men folk säger att filmen är bättre än musikalen. Helt underbar iaf! Har precis införskaffat mig soundtracket till filmen :D Blir så glad av musiken! :D

Sen när bion var slut så märkte vi att vi missat sista bussen hem med 10 minuter. Så då var det bara att börja traska hemmåt. Hamnade sedan hemma hos Jennifer och hennes familj och satt och drack vin med hennes föräldrar och pratade halvanatten. Riktigt trevligt.

Sen hem och pratade med älsklingen, och råkade tydligen somna i telefonen. Så dum jag känner mig :( Men jag vaknade av att pappa stack in huvudet i mitt tända rum vid 6 på morgonen. Då var det bara att klä av sig kläderna och krypa ner i sängen istället för att sova vidare i en inte så skön soffa ;D haha!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0