Min torsdag

Hej alla söta!
Sitter just nu och nördar mig framför datorn här på tåget. Trist att jag inte skaffat någon internetdosa ännu.
Men snart kommer det :) Så då kommer jag tillochmed kunna publicera detta på en gång. Så just nu i skrivande stund känns
det lite nördigt att jag inte kan bara trycka på publicera så ni får se vad jag håller på med :P haha!

Så min dag idag har hittils beståt av att packa ihop mina grejer för att sedan sätta mig på detta tåg som gick 11:00.
Var jätte jobbigt att säga hejdå till söt. Även fast vi ses på tidigast måndag så var det jätte jobbigt. Skulle jag inte jobba
ikväll så skulle jag själv klart ha stannat kvar längre. Men plikten kallar, och jag måste jobba ikväll.
Hoppas jag orkar det, för jag känner mig helt trött och slut i kroppen. Sovit en timme på tåget här nu, kanske hinner powernappa lite när jag kommer hem oxå? aja får hoppas att jag piggnar till iaf.

Yes, men nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på Veronica Maggio.
Ha en toppen dag!


publicerat: 12:29

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0