Min Måndag

God morgon allihopa!

Gårdagen var fullproppad med saker att göra från början till slut.
Var som sagt och provjobbade på salongen. Var verkligen jätte kul, men var så himla nervös. Så några felklipp vart det ju så klart. Men hon som äger salongen verkade nöjd med mig. Så dom ville egentligen ha tillbaka mig idag, men jag och Henrik ska ju upp till Hudiksvall idag. Så jag frågade om det var okej om jag kom nästa onsdag, och hon verkade positiv till det. Så nästa onsdag ska jag provjobba en hel dag och ta drop in kunder och lite så. Gillade salongen, den verkade väldigt trevlig så får hoppas på det bästa.

Åkte förbi centrum och gick på rean, Gina tricot var en guld gruva. Visst, det är vårens och sommarens trender. Men det mesta i butiken för endast 49:- och 99:- Sköna priser! :D

Både shortsen och bodyn kosta 49:-/st


Sedan gick min kväll åt att bara städa upp mitt rum och hänga in alla kläder i gardroben. Så det blir skönt att komma hem när vi väl kommer hem. Då är rummet rent och fräscht.

Vad gör ni en dag som denna då?

Kommentera här;
Postat av: Anna

Haha, okej kanske det.. men när jag jämförde håret igår med bilder från iförrgår så var det stoor skillnad! Nu har jag liksom, kort hår :O



Men det blev jättefint! :)

2008-07-22 @ 12:10:54
Blogg: http://henriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0