Min kväll

Kom nyss hem från kyrkan. Sista gången där troligen :/ Känns lite sorligt. Mitt vikariat nu under sommaren är iaf slut.

För imorgon så ska jag faktist åka och provjobba på en salong. Ska ha med mig en herr&dam modell som ska klippas. Så det blir min arbetsinterjuv. Är faktist inte alls nervös. Tycker mest att det ska bli riktigt roligt. Hoppas det är trevligt folk + att det är rätt så unga människor som jobbar där.
Sitter och funderar på vilka märken de jobbar med. För jag har aldrig varit vid salongen överhuvudtaget. Hittade bara av en  slump deras annons när jag var med Henrik på arbetsförmedlingen och efter ett samtal så skulle jag infinna mig hos dem imorgon för att provjobba. Så önska mig lycka till!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0