Min kväll

God kväll!

Förkylningen verkar inte ge sig :/ Bad älsklingen köpa med sig Polly hem, för jag var så grymt sugen på det. Men självklart ska mina smaklökar precis ha lagt av så inte känner jag någonting alls :/ SURT. Jag som var så himla sugen. Hoppas verkligen jag är friskare imorgon, för då ska jag njuta till fullo av det fina vädret som förhoppningsvis ska infinna sig här imorgon.

Jag och Henrik gick på en jätte skön prommenad här ute på landet förrut. Lånade grannens hundar och gick en lång prommenad här ute på landet. För just nu är vi verkligen på landet, hans mormor&morfar bor på en bondgård och har egna kor. Hur coolt är inte det?
Så här ute är det hur fridfullt och skönt som helst. Verkligen avslappnade att komma hit.


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0