Läsarfråga:

Anna:
hej. hur sätter man in löshår på lättast sätt ? och vad för löshår ska det vara, typ material?

Svar:
Hej! Det allra lättaste sättet att sätta i löshår på själv är att ha löshåret på clips. Clipsen sitter fast i löshåret och med hjälp av dem sätter man fast håret i en egenhår, som att sätta i flera spännen. Det är den enda metoden jag rekomenderar att göra helt själv. Sen finns det andra metoder som man kan göra hos frisören eller tillsammans med någon kompis som är kunnig.

Sen vilket matrial man ska ha, jag skulle satsa på äkta hår som mankan behandla på samma vis som ens egna hår. Det klara av värme från plattång och fön. Sen kan man skilja på det äkta håret i REMY och inte REMY hår, vilket är att i REMY så ligger alla hårstråna åt rätt håll, alltså att rötterna sitter uppe och topparna är längst ner, precis som ditt hår på huvudet. Medans icke REMY hår ligger huller om buller. Så ett äkta REMY hår håller sig bättre än ett Icke Remy hår, men om man bara ska ha det till Clip-on så tycker jag själv inte att det spelar så stor roll. För då använder man det inte varje dag, eller man sover inte på det och det är en av sakerna som sliter väldigt på håret.

Hoppas du blivit lite klockare på detta svar!

Kommentera här;
Postat av: malin

hihi okej, va gullig du är! =)

ska nog se till att hitta den någonstans :) hehe. Har redan rätt många bodys iof så kanske bara var "bra" att den inte fanns i min storlek =P kram!

2008-07-23 @ 22:17:47
Blogg: http://passiontofashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogG:)

2008-07-26 @ 21:59:47
Blogg: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0