L ö r d a g

Denna dag har jag faktist inte gjort så väldans mycket med. Jobbade på ett dop, och det var nog det mysigaste dopet jag varit med om. Prästen var så gullig och det vart en så glad och mysig cermoni.
Hälsade på de första som kom till kyrkan i sällskapet och fick till svar av en "oj, en vaktmästare som är så vacker. Det är inte vanligt" blev så glad så glad! Det gjorde min dag :)

Ska kanske ut nu ikväll med Amanda och hennes kusiner för att ta igen den misslyckade utgången igår. Fast det är fortfarande samma problem denna kväll som igår, var kan man gå där det icke är 20+ i åldersgräns? Verkar praktiskt taget omöjligt. Men får se vad som händer när dom ätit klart och ringer mig.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentera här;
Postat av: Sofie

Haha nej verkligen inte ;) Min lilla granne!

2008-07-05 @ 21:08:01
Blogg: http://fieh.blogg.se/
Postat av: linnea

fin header =)

hur får man en sån signatur?

2008-07-05 @ 21:35:25
Blogg: http://itstheark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0