Sortera ut?

Det vart aldrig någon Jumper igår kväll. Vart Wallander på 4an istället. Var väl mest jag som kollade för en viss herre tyckte att WOW lockade mer än en söt flicka som ligger på sängen och äter popcorn. Men efter en timmes tjat kom han äntligen och gosade ner sig hos mig. Tjatar man tillräckligt så går det ;D.
http://static.flickr.com/49/140370480_5b4d6bfa01_m.jpg
Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända. Vill till Ikea. Men å andra sidan är vädret ute helt sjukt underbart, himlen är blå och jag kan inte se ett moln så långt ögat kan nååååå ;) haha. Fast det ser ut som om det blåser lite men måste ut och få ta del av det fina vädret lite åtminstonde. Sätta mig här utanför och njuta lite av solljuset.
Måste dessutom fixa med alla min kläder. JAG HAR FÖR MYCKET KLÄDER. att jag ens kan säga så ;P haha. Min gardrob är förliten och jag vet inte alls var jag ska göra med allt? sortera ut sånt jag inte använder kanske? Men jag har såå svårt att skiljas från mina kläder.. och jag tror inte att det bara är jag som är sån eller?  Min tanke blir alltid.. Men någon gång kanske jag måste ha en sånhär tröja och då känns det ju onödigt att slänga bort den här nu.. Bara jag som tänker så? ;P  :/

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0