Myskväll.

Dop var hur fint som helst. Föräldrarna spelade upp en egen låt till deras dotter som dom gjort i en studio. Så gulligt. Kändes dock lite konstigt att vara den "ingifta" kände ingen men alla andra visste vilka alla var. Men så måste man känna ibland dessutom.
               
En kille där som var från en rätt rik familj berättade att han var från Näsbypark i Täby (känt för att vara fint och dyrt) Så vi frågade var, då sa han Fregattvägen och vi tänkte direkt att han skulle sagt något av de lite finare ställena där det finns lägenheter. Men icke, han bodde i gettostället. Rätt komiskt, men han pratade om det som om det var jätte fint. Haha. Rätt komiskt när man vet att det inte är det. ;D

Sitter just nu och tankar ner en film, tänker inte säga vilken (vem vet om han gluttar i min blogg innan den är nerladdad;) ). Men det är en film som Henrik vill se. Men jag vill att det ska vara en överaskning för honom, så att han ser att jag faktist är rätt duktigt på att välja film jag med ;)
För ikväll blir det film kväll, båda två känner oss rätt slitna efter gårdagens bravader + dopet idag.

Kommentera här;
Postat av: kurDio

horunge vadå gettoställe mammaknullare

2008-09-19 @ 09:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0