Jumper.

Bajsdå!!! Han den jäveln har redan sett filmen. Eller han säger att han bara har sett den half. Jag som såg framimot att ladda ner en film som han verkligen skulle gilla. Gilla göra han ju, men det blir ju inte sammasak när han ser den. Fast han sa att jag var riktigt underbar. Så det är skönt iaf ;) Så han gillade ju det jag laddade ner som tur var :) JAG ÄR BÄST HELT ENKELT ;) hahahaha
http://trailerfest.files.wordpress.com/2007/12/jumper.jpg
Så snart efter att han varit och skjutsat en kompis så ska vi gosa ner oss och kolla på denna film. :) Själv tror jag att den är riktigt bra. Älskar The bourne identity filmerna och håller den här samma klass kommer den vara riktigt bra.

Kommentera här;
Postat av: ida

Det är speciella borstar som man använder i photoshop. Du går in på google, söker på brushes och sedan så finns det massor av hemsidor. du laddar hem borstarna du behöver inte ha något nedladdningsprogram för det. Sedan lägger du in dem i photoshop
och använder dem =)

2008-02-24 @ 20:12:26
Blogg: http://iddaas.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0