Idag är det slött.

Jag är bakis och slö. Herregud efter bara 2 cider, vart fan är jag på väg? :S Illa!

Blev tegel igår kväll efter många om och men. Emelie my dear classmate var till all förväntan där, och jag som sagt att hon ska höra av sig om hon får för sig att komma dit någon gång. Men inte hörde hon av sig inte ;P Men men . Nästa gång MÅSTE du det, förstår du ;) hahaha! Vet att du läser det här. :)

Men det var rätt dött på tegel igår. Blev en del dans men ganska snabb hemgång endå. Förbi Statoli och köpte bagueter och dricka för att sedan traska till bussen.

Så min kväll var helt okej. Men idag blir det andra bullar. Jennifer tycker att jag ska traska till tåget som går om en kvart och åka med dom in till stan. Vill men ändå inte. Har en massa plugg som jag verkligen mååååste göra nu och det går inte att vänta med det och att åka in till stan tar så mycket tid av dagen tycker iaf jag. Så jag tror att jag bestämmer mig här och nu för att plugga idag, dessutom är jag så slö så det inte är sant.
Ikväll har jag bokat in en dejt med min kära Amanda, vet inte riktigt vad vi ska göra men prata massa skit tror jag nog. Dessutom är jag sugen på att riktigt tjejsvulla :)

Kommentera här;
Postat av: Jennifer

ja du skulle allt ha följt med in till stan! Men jag fattar om du har mycket att göra i skolan..Men det var alltför länge sedan vi sågs nu! Vad gör du fredagkväll? Eller kanske lördagkväll? Jobbar hela helgen...

2008-02-28 @ 21:10:38
Blogg: http://sporroong.blogg.se
Postat av: Emelie

Hahha klart att jag läser! Sorry för den grejen btw! :P Men röjt va de ju allt, eller hur?

2008-03-05 @ 11:35:10
Blogg: http://aunatural.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0