Frisörtips för herrarna.

Dags för lite frisörtips för herrarna där ute!

L'Oréal professional
har lanserat nya produkter nu som bara vänder sig åt herrar. Har själv inte provat dom (konstigt?) Men jag har luktat på alla och själv tycker jag att alla har en såndär mysig lite erotisk lukt som iaf jag som tjej älskar!
The image ?http://www.wwd.com/content/articles/020108_20%20(1).jpg? cannot be displayed, because it contains errors.
Det här är dom olika schampona som finns och alla är gjorda för speciella ändamål.
Ex. Control är för hår som är svåra att styla och få som man själv vill ha håret. Det ger helt enkelt control på håret ;)

Det finns även nya styling produkter men hittar ingen bild på dem just nu. Men dom har även dom en manlig lukt.

Kommentera här;
Postat av: Miroma

Haha, håller med ingen ork..man vill sakermen orkar inte göra något..Gud va lat jag e egentligen hehe

2008-02-25 @ 13:07:56
Blogg: http://miroma.blogg.se
Postat av: Skrutt

Du kan ju ge mig nå tips vad man kan göra med en herre som har väldigt krulligt hår ;)

2008-02-25 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0