FRISÖR TIPS

Tänkte starta en ny kategori här i bloggen FRISÖR TIPS

Kan ju lika gärna använda mig av min kunskap om hår.
Så tänkte ge tips och råd om hur du ska få håret sådär perfekt som bara du vill ha det.

Så det är bara att börja ställa frågor!
Bilden ?http://www.tvarklippt.se/bilder/foto/saxochkam.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentera här;
Postat av: Camilla

Hej! Har du något tips om ett bra torrshampo?
Kram

2008-02-25 @ 12:18:50
Blogg: http://cammillas.blogg.se
Postat av: issa

hejsan

vet du om redkens produkter är bra?
jag har inte slitet hr men jag försöker spara ut det så det ska bli långt.
gör det något då om man använder produkter med mycket återfuktning och repair serier.?

sen undrar jag om du vet något om schkopf seah blossom bath en npackning för färgat hår.
funderar på den.

2008-06-01 @ 01:14:28
Postat av: Martina

Hej!

Jag har kämpat länge med att få mitt hår blont, efter en svart period. Det går helt okej, men nu har det börja bli lite gult, och väldigt slitet. Så jag har tagit ditt råd angående loreals inpackningar, ska köpa någon utav dom imorgon. Och självklart silvershampot ska jag också köpa, men nu till min fråga.

Hur ofta ska jag använda silvershampot? Ska det ersätta mitt nuvarande shampo? Och hur länge ska det sitta i?

Mitt hår är lite längre än till axlarna och jag har inte överdrivet gula nyanser.



Tack!

2008-10-19 @ 04:59:14
Postat av: Jenny

Hej, måste bara svara på issas inlägg, Redken är underbart! det är dyra produkter men du får så mycket för pengarna! och sen har jag en fråga till dig, kan du lägga ut lite bilder på klippningar och färger som är modernt nu?

2009-09-09 @ 23:39:50
Postat av: Mikaela

Hej! För ca. 5 veckor sedan så intensivtonade jag mitt ljusa tunna hår hemma

i en brun färg. Då jag tyckte resultatet blev för rödaktigt tonade jag om det till

en ljus askbrun färg. Nu är jag verkligen trött på de bruna och skulle göra vad

som helst för att få tillbaka min ljusblonda färg! Intensivtoningen var från garnier

och skulle hålla 6-8 veckor. Ska jag vänta och hopppas på att färgen försvinner?

Kan jag göra något hemma för att få ur färgen? Tack på förhand.

2010-01-01 @ 22:39:29
Postat av: Jennifer

Hej!

Jag är naturligt blond och för ett tag sen så tonade jag mitt hår rödbrunt hos frisören, fast jag egentligen sa att jag ville ha det brunt! Men aja, nu vill jag bara få bort denna toningen och vill bli blond igen, något bra tips på hur man får bort toning så snabbt som möjligt? Har redan fått utväxt och toningen har börjat gå ur av sig själv.. så det ser verkligen inte bra ut nu! :(

Tacksam för svar!

2010-02-22 @ 13:12:55
Postat av: Lissy

Hej! Vilken locktång är den bästa till att få hollywoodlockar som håller sig länge i rakt, långt och tjockt hår? Tänkte investera i en, men vet inte vilken jag ska välja! har sneglat på gama 25 mm locktång men tror att den är för liten...?

2010-10-14 @ 19:18:20
Blogg: http://lissy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0