Frisör svar.

"några tips på bra produkter? :)
brukar tupera och använda MYCKET hårspray!"

Tupering sliter mycket på håret som alla vet.
Men om man verkligen vill få upp volym, iaf i botten så skulle jag satsa på en volummaster för det sliter inte lika mycket på håret. Men innan man använder varesig platttång, fön eller dylik. Så ska man alltid ha i en produkt som är värmeskyddnande.
http://images.ciao.com/ise/images/products/normal/353/product-649353.jpg
Jag tycker själv om att arbeta med L'Oréals produkter.
Så för att tupera håret skulle jag använda mig av deras hårspray i strycka 2 att spraya på varje tuperad slinga för att det ska hålla. Sedan när hela håret är klart skulle jag ta en hårdare spray på strycka 4 för att frisyren ska hålla heldagen.
http://www.kutrimix.fi/kauppa/images/AbsolutRepair%20hoitonaamio%20200ml.jpg
Sen skulle jag rekomendera att när man "skadar" sitt hår så mycket som man gör av tupering. Att man ska göra en ritkigt bra hårinpakning en gång i veckan. Då måste jag rekomendera Absolut repair från L´Oréal Professional. Enligt mig är det den bästa hårinpackning som finns. Håret känns verkligen härligt efter att gjort en sån kur.

Kommentera här;
Postat av: Fanny

Hej! Måste bara fråga om inköpsställen och pris på de båda produkterna. Skulle du kunna svara på min blogg? :)
Tack!

2008-03-11 @ 22:24:06
Blogg: http://fannyzellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0