Födelsedagskalas.

http://www.pelion.no/Pelion/images/16%20Ballonger.jpgJag är redan trött på att städa, ska kanske börja fixa iordning mig inför viktors kalas. Han fyller 4 år om en vecka :) Stor pojke där! Så idag blir det födelsedagskalas för honom och jag hoppas att jag får tårta;D

Satt och diskutera med mammi och pappi om jag skulle kunna få en ny soffa till mitt rum, för den jag har är way to old och ser nästan ännu äldre ut. Riktigt skitig och trasig tillochmed. Så en ny soffa tycker jag att jag borde vara värd. Hittade en på Ikea, men vet inte rikitigt om man ska satsa på en bäddsoffa eller bara en enkel?
Måste se vad dom säger om saken iaf, dom verkade inte helt ointresserad på idén iaf. :)

Nu ska jag nog ändå hoppa in i duschen och fixa mig. Mycket roligare, kanske borde fixa mig så att jag är klar för festen ikväll oxå vet inte om jag kommer tillbaka hit emellan. Johanna åker till London om en vecka för att bosätta sig där ett tag. Herregud. Verkar rätt coolt^^

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0