AMANDA 18år

Igår var jag på middag hos Amanda och åt nog den goodaste pajen någonsin. En Kräftsjärts paj, mumma! Riktigt god. Självklart glömde jag hennes present hemma. Kände mig så jävla dum när jag stod där i dörren och skulle ta upp http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00208/RESA-01s24PAKET_438_208848w.jpgpåsen med presenten och märker att den inte alls ligger där. Jag glömde den =/ Men ska förbi henne senare ikväll och lämna den + hennes halsduk hon glömde på min 19års middag för en vecka sen.

Det var riktigt trevligt. Men pga vissa saker var jag tvungen att dra mig därifrån rätt tidigt. Men jag bjuder dig på fika någon dag snart gumman så vi kan ta igen allting?
Sen så måste det bli en utgång dessutom, nu när du är såååå stor ! =)

GRATTIS I EFTERSKOTT PÅ DEN STORA DAGEN!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0