Välkommen till min sminkväska!

Godkväll sötisar! :)

Har precis lagt in lucka nr 8a hos vinnaren. Tråkigt att de andra vinnarna inte hör av sig och tar sig tid att skicka iväg sina mejl med det jag behöver. För om det var jag som vann skulle jag vara så snabb som möjligt med att vilja få det fixat.
Tänker inte dra alla över en kant, då det faktist är många som redan hört av sig. Men det finns fortfarande vissa som ligger och väntar.
Så finns det några designer utan ägare efter den 24de så kommer jag lotta ut dem igen!

Idag när jag var hos Steph och sminkade mig, så passade jag på att köpa med mig lite smink.
Så det vart en foundation och ett puder. Blir verkligen riktigt snyggt med dessa produkter. Ser inte allas ut som om man har smink, ser riktigt naturligt ut. Dessutom funkade den skit bra ihop med min Cover all mix från Make up stor.


Super foundation nyans Fudge
Micro powder nyans Transparent 1


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0