Torsdag

Godmorgon!

Usch, drog mig lite för länge i sängen imorse. Så jag stressade ihop allting. Ändå sitter jag här nu mer än 20 minuter innan bussen ska gå klar och grejer. Så det kan gå.. Alltså hade jag inte behövt stressa, fast hade jag inte gjort det hade jag nog varit för seg för att bli klar i tid :P Dagens i-landsproblem helt klart!

Bussen går om ett tag, sen blir det jobb fram till 19:00, fast centrum är öppet till 20:00 nu innan jul. Så man kanske blir fast kvar ett tag? Hoppas verkligen inte de.. Vill hinna med bussen 19:18 ikväll.
Sen måste jag hem och packa allt som ska med imorgon. För då åker ju jag direkt efter jobbet! :D England her I come :)
Tror nog att datorn följer med, för som det ser ut nu så kommer jag inte komma upp till London :S. Johanna som jag tänkte träffa når jag inte fram till. Ska försöka idag oxå.. Så får vi se vad som händer. För om jag inte får tag på henne så blir det skönt att ha med sig datorn som sällskap.
För trots allt kommer det bli riktigt härligt med miljö ombyte såhär innan jul.
Sen när jag kommer hem ska jag försöka jobba järnet av mig innan julafton och början på januari, så jag har lite pengar till min utbildningen ;D GOD LUUCK! haha

Vad gör ni idag då? :) Tell me! :D

Kommentera här;
Postat av: jessica

svarar: haha hemlis :D

2008-12-11 @ 16:04:22
Blogg: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag var inne på Youtube och kollade runt lite för att försöka luska ut vad låten verkligen handlade om och då lästa jag alla kommentarer som står under videon och där stod det :P Så sjukt häftigt :D



Kraam

2008-12-11 @ 20:13:43
Blogg: http://sparran.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med två saker =)

2008-12-12 @ 21:22:01
Blogg: http://farmornathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0