Snart är det ett nytt år som intar scenen!

Goder kväller!

Klockan är inte ens 6? och jag börjar blir tröttare och tröttare.. Herregud! Ska jag verkligen orka hålla igång till tolvslaget? :P haha!

Min planering för dagen har gått mycket snabbare än planerat. Ska inte åka förens om en timme och jag har redan satt i löshåret (som jag trodde skulle ta längst tid), valt outfit, smörjt in mig med bus och har en bild i huvudet på hur sminket ska ligga. Så just nu sitter jag här i några extra minuter för att torka bus:en.
Fast jag har mest smörjt in överkroppen då jag inte kunde hitta min andra förpackning och hade bara lite kvar i den jag använde. Så efter att ha smörjt in ett ben kom jag på att det var bättre att satsa på överkroppen som faktiskt kommer vara bar i jämfört med benen som kommer täckas av strumpbyxor.. Så jag har ett ben med bus på ;D haha!

Planerna för kvällen är en så länge att jag och Sandra ska hem till hennes kompis och äta middag. Blir tacos, och sedan vet vi inte riktigt alls hur eller vart vi ska ta vägen. Verkar som de flesta av oss kommer dra åt olika håll, men det är bara att se vad som händer. Kvällen är ung ännu, jag ska antaligen iaf kolla på själva fyverkerierna antingen i Roslagsnäsby eller Bergtorp. Drygt att det är sååå olika ställen från vart jag ska vara på middag någonstans bara. Men allt löser sig till det bästa till slut iaf. :)

Ser verkligen fram i mot året som kommer. Det kommer hända mycket i mitt lilla liv. Det känns hur bra som helst, och jag längtar så det smäller om det. Äventyren som nästa år kommer att ge kommer jag nog aldrig att stötta på igen. Känns underbart! :D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0