Onsdag

Godmorgon sötisar!

Sista dagen på detta år, 2008 har lidit mot sitt slut.. Jag vill nästan hålla tag i året ett tag till. För det känns som om det bara har runnit iväg och helt plötsligt står man här ett år senare. Känns som om det bara var någon månad sedan jag sist firade nyår hemma hos Anna på en jätte fin middag. Men icke, det var tillochmed 366 dagar sedan..

Igår spenderade jag min tid med min farmor&farfar som åker hem till england imorgon, började morgonen med att lägga hennes hår (lägga upp håret på spolar) och sedan fixa till det.
Sen mitt i allt så åkte jag iväg och mötte upp Anna för att sola och sedan avnjuta en riktigt låååångbastu tillsammans. Har varit där nu ett antal gånger och det är alltid lika skönt att först ligga i sin ensamhet i själva solariumet och tänka och grubbla. För att sedan kunna sitta och prata i timmar i bastun.
 
Köpte även med mig ett monopol spel hem, för att vi skulle spela det igår kväll hela familjen. Köpte monopol där man använder Visa-kort. Så himla klockrent och roligt faktiskt. Det kommer jag så fort jag hittar någon som vill spela monopol med mig att spela dygnet runt. Mohahahha!
http://img221.imageshack.us/img221/78/n4bghivb9.jpg
bild lånad

Dessutom planerades hela nyåret igår kväll. Men det kommer jag och berättar senare. För nyss så ringde Anna och sa att hennes mamma kommer hit strax efter 11 för en hårklippning! Så det blir snabba puckar för mig som inte ens kommit upp ur sängen!

xoxo

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0