O n s d a g

Godagens!
 
Gick ner till doktorn imorse och fick penciliin. BLää..

Sen vart det bara raka vägen hem igen för att krypa ner i soffan under en filt. Så idag vart det ingen sminkning eller fotografering. Fast det hade det troligen inte blivit ändå, då Steph oxå är sjuk idag.
Såg ju faktist riktigt fram imot det, men men.. Hittar hon inga modeller i nästa vecka eller är sjuk så kommer hon få ta igen det hon missat i början på nästa år. Då kommer jag få vara modell åt henne då :) För det skulle vara riktigt roligt, med lite större grejer ;D haha!

Mitt huvud håller på att sprängas, det dunkar och har sig. Ska nog ringa till chefen senare och förvarna honom att jag har gått och blivit riktigt förkyld. Så får vi se vad som händer imorgon om det blir jobb eller inte.
Bättre att ringa och förvarna och kolla vad han tycker.
Dessutom måste jag ju börja packa?!?! Åker i övermorgon + att jag måste fixa till mitt rum, då jag antaligen blir av med det över jul om alla ska få plats. Då vi inte har något gästrum längre ;P

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0