Måndag

Godmorgon!

Min förkylning trappas upp helatiden. Usch usch.
Ligger just nu på soffan och näsan rinner som bara den.. Orkar fan inte vara sjuk nu, ska ju till England på fredag och då vill jag ju verkligen inte vara sjuk!
Dragit i mig ett glas berocca nu på morgonen och en Ipren. Så nu väntar jag bara på att det ska börja verka.

Så har ni några bra förkylningsknep! så kom gärna med dem :)

Vid halv tre kommer Malin hit och då ska det slingas och fixas med hennes hår. Skulle klippa henne först, men hon sa här om dagen att hennes mamma hade klippt henne ;D haha.. Så då är det bara att se hur håret ser ut haha! Men det är säkert skit bra :)

Glöm inte helgens design-luckor som fortfarande går att vinna här!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0