Lördag

Godkvälla alla söta!

Jag mår inte bra idag, är helt slut i kroppen. Usch och blä.. Det sitter en förkylning i näsan och den lär slå ut när som helst typ.. Hoppas verkligen att den inte gör det. Men nu när jag kommer hem och slappnar av, ja då känns det som mest.

Drog precis vinnaren för designen igår. Hann dock aldrig lägga upp någon design för idag.. Men gör det strax. Så får ni kommentera på den till och med imorgon tillsammans med designen för lucka 7.

Ska jobba imorgon oxå, fast dock bara 11:00-17:00. Lite skönare tider än idag, lär bli mycket att göra imorgon med. Idag var det verkligen full rulle. Men som tur så fick jag en lång behandling på morgonen.. och sedan kom söta Therese och skulle klippa och slinga håret. Alltid roligare då man känner personen ifråga och det blir låångbehandling. Då "slöar" iaf jag till mig lite.. För jag har hellre längre tid med roliga personer än att bara klippa på och vara trevlig mot otrevliga.. :P

Kommentera här;
Postat av: matilda

sv; lösen och mail tänker jag inte ge ut :O

2008-12-06 @ 22:00:10
Blogg: http://matildaoijer.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-12-06 @ 22:08:05
Blogg: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0