London baby!

Goderkväll!

Kom upp till Reading för några timmar sedan, då det är här pappa ska gå på sin kurs. Fick även ett tecken på att Johanna lever, så vi snackade lite på över sms. Ska troligen träffas imorgon uppe i London. Då jag åker upp över dagen bara.
Hon skulle ringa mig imorgon bitti då hon är på väg in till London, så får vi se vad som händer. Skulle vara väldigt kul och mysigt att både åka till London och träffa J. Då det var ett tag sedan vi sågs, nästan ett halvår sedan. Men som sagt, imorgon vet jag precis vad som händer :)

Ska ta och krypa till kojs nu strax,
fast först ska jag kolla klart på den engelska versionen av Wallander.. eller Wåållander som dom uttalar det ;D haha!

xoxo

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0