Läsarfråga: Frisyr tips och hårspray

Fråga:
Några frågor till dig (:
1. enkel fin frisyr ? inte för komplicerad , not so good at that (:
2. en bra hårspray , har testar tuuusen stycken och mitt hår blir endå så.. himla torrt, asså det ser torrt ut när jag tagit i hårsprayen..
tack för svar , /dess


Svar:

Jag tycker att systrarna Simpson har på dessa bilder riktigt snygga frisyrer. Som fortfarande är långa men dom är riktigt uppklippta. Så att det händer någonting i dem, och du behöver inte fixa till dem så mycket om du inte känner för det. Utan dom är snygga utan en massa fix. Men du kan lätt stajla till dem.. :)
 
Konstigt, att det ser torrt ut. Det är inte så att ditt hår är rätt torrt i sig överlag? Brukar du göra inpackningar?
För det du kan införskaffa är silikondroppar eller ett serum att ha i håret som "smörjer" håret. Som du har i innan och sedan på med hårspray. För själv är jag "dålig" och använder mig av Proffs hårspray, och har faktist aldrig själv varit med om att en hårspray får håret att se torrt ut. Skulle vara om du kanske använder en glans spray över håret efter du haft hårspray? För att få det att se mindre torrt ut..
Sen är min sista fråga, vad använder du hårsprayen för? I vilket syfte.. ? För det kanske finns någon annan slags produkt du kan använda som ger mer fukt, men ändå håller håret på plats..

Kommentera här;
Postat av: Dress Like a Princess

Jag älskar Jessicas hår på den bilden :)

2008-12-08 @ 20:10:00
Blogg: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag gillar väldigt mycket Ashley hår !

väldigt cool blogg ;)

2008-12-11 @ 16:16:53
Blogg: http://sttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0