Fredag

Godkväll sötisar!

Jobbet gick skitbra, helt plötsligt svischade hela dagen förbi. Vilket var otroligt skönt.

Hade dock en riktigt jobbig kille som jag klippte, som inte alls kunde förklara hur han skulle bli klippt. Hatar verkligen när det är så, specillet när man märker på personen ifråga att det inte blir som han vill.
För när jag inte riktigt förstår, ja då tar jag lite i taget istället för att kapa för mycket på en gång. Men det verkade han bara bli irriterad på.
Förstår han inte att han kanske behöver förklara? För även om jag kan förstå folk rätt bra, så är jag ingen mindreader.

Jag är iaf på +sidan hos min chef
. Han vill helst anställa mig på heltid till nästa år, och tycker inte alls att jag ska utbilda mig inom naglar.. För enligt honom är det svårt att slå i den branschen. Men jag är ung? Har jag utbildningen så har jag den och kommer alltid ha. Då kan jag lika gärna satsa på den nu när jag inte har en massa utgifter och grejer att göra.
Sen vet jag inte om det verkligen är hos dom jag vill jobba. Då planerna finns att öppna egen salong går i tankarna mest helatiden.

Ska fixa lite med designer nu var det tänkt, och sedan blir det sängen. Börjar jobba 9:00 imorgon och jobbar på till 17:00.

Vad gör ni denna fredagskväll?

Kommentera här;
Postat av: Tilly

åh ja väntar ivrigt på min design.

Denna fredagskväll blir det utgång :)

2008-12-05 @ 21:49:48
Blogg: http://tiilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul,men det är ju alltid bra att ha en bredd och utbildning och som du säger,du är ung.

2008-12-05 @ 23:52:07
Blogg: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0