En ruggigdag

Godkväller!

Usch vilket väder det är här borta.. Det är inte alls kul.
Jag och pappa var nere på stan i ösregnet. Hittade en deo och sedan gick jag och leta efter en helt vanlig munktröja. Vilket visade sig inte vara det lättaste.
Engelsmännen har verkligen konstig smak när det kommer till kläder, eller kanske inte kläderna till sig. Utan hur dom hänger upp dom i butiken. Dom blandar färger hej vilt och har sig. Det blir bara för rörigt.
Gick in en sväng på H&M dessutom, och där var det lixom mycket mer "harmoni" bland kläderna, precis som det är i Sverige.

Men jag fick faktist med mig en jätte häftig tröja från New look eller vad det heter, en kill tröja faktist. Med världens härligaste mönster. Det är massa serietecken saker och gerjer. Svårt att förklara men här har ni en bild på det;


Vi avslutade eftermiddagen med att ta en tripp till min mammas kusin som bor här i närheten. Ganska komiskt att pappa kom ifrån precis samma stad där mammas svenska släktingar bor.
Känns alltid lite konstigt att vara hemma hos henne, då hon är svensk men hennes man är engelsk. Så vilket språk man pratar blir lite huller om buller. Man vet inte riktigt om man ska prata svenska eller engelska.

Kommentera här;
Postat av: Caarro

Åhh, tack så jätte mycket för den snygga designen kommer bli jätte nöjd! :)

2008-12-13 @ 21:40:15
Blogg: http://caarrooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0