Mitt nya smink

Hej alla söta!

Måste bara berätta och visa.
Jag köpte ju som sagt nytt smink igår och det vart det hära:

L'Oréal paris double extension beauty tubes
L'Oréal paris true match foundation W3
L'Oréal paris true match puder W3

Måste bara säga att idag är första gången jag har testat sminket, och jag är verkligen glad nästan förvånad. För både foundationen och puderet gav ett väldigt "osminkat" intryck och det kändes inte som en mask heller. Jag lyckades verkligen med rätt färg, passar mini hudton perfekt. Kanske beror på att det är true match, eller att jag verkligen lyckades för kanske första gången?
Men det som gjorde mig som mest förvånad var mascaran. Tvättade bort den med min vanliga makeup remover och först vart jag typ sur för att den inte gick bort. Men sedan slog det mig att det var den nya mascaran som skulle gå bort med varmt vatten endast, och när jag drog lite i fransarna så lossnade mascaran på en gång. Den lixom bara föll av och ramla av som små maskar. Så det vart inget klet eller någonting, hur smidigt som helst!
Så jag rekomenderar den verkligen starkt till någon som funderar på att köpa sig en ny mascara!

Kommentera här;
Postat av: Sofie

Jag tycker att den där mascaran är grymt bra :)

2008-08-29 @ 00:21:37
Blogg: http://fieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va roligt!! :D



Sv: Haha jooo, kan ju alltid söka på receptet också! :)

Jag hade den i ca 30 min.

Men det kom luft kan jag säga.

Hade plastpåse också, men kom in ganska mkt luft från min hals sen in i påsen. Haha svårt att förklara, men det kom iaf luft!

Får pröva engång till!:)

2008-08-29 @ 08:10:03
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0