Borttappad bil

Godkväll!

Kom hem för ett tag sen nu, tillbringat hela eftermiddagen hos Henrik där det hölls i homecomingparty för hans plastfaster + familj igen. Jätte trevligt och riktigt god mat! Så det var en trevlig släktträff helt enkelt.

Henrik har stukit iväg för en kväll med grabbarna med öl och data. Kul för honom iaf, tråkigt att han inte kommer hem inatt. Så det blir att sova själv denna natt. Kommer känns tomt, är så ovan vid att sova själv eftersom han alltid ligger där brevid mig och räddar mig och det skulle vara något läskigt i rummet (ja, jag är jätte mörkrädd).

Måste berätta en jätte rolig sak som hände igår på Go08.
Vi åkte bil in när Henrik valde att inte dricka, så vi körde runt i Stockholm igår kväll med hur mycket folk som helst på gatorna. Vi parkerade bilen nästintill Skeppsbron och gick bort till Stureplan.
Sen när vi skulle hem, det var då det blev lite problem. Vi glömde bort eller iaf kunde vi inte riktigt komma på vart bilen stod. Vi hamnade uppe på Östermalmstorg och gick ner mot vattenet och tänkte att det är här någonstans bilen måste stå. Men grejen är ju den att Skeppsholmen (där bilen stod) Har vatten på båda sidorna, och Östermalm har vatten på åtminstånde samma sida som vi körde upp ifrån till Skeppsholmen. Men tillslut kom vi på att vi var helt borta när vi gick runt borta på Östermalmstorg och tillslut kom vi fram till bilen. Skönt som bara den, haded tagit på mig riktigt höga heels igår så mina fötter var inte allas gjorda för att vandra runt och leta efter en bil. Var nära att sätta mig ner och säga åt dem att när dom hittat bilen så kunde dom komma och hämta upp mig.

Kommentera här;
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: åh tackar :)

2008-08-09 @ 23:28:01
Blogg: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0