Underbart upvaknaden

Godagens!

Gårdagen blev inget som jag tänkt mig. Hände massa grejer som jag inte ens tänker dra upp här. Det är för personligt. Men det löste sig på det allra bästa sättet som finns. Det enda sättet som är rätt. Älskaa.

Blev väckt imorse med frukost på sängen. Helt underbart! Det är så ovanligt att Henrik vaknar upp före mig, och idag när jag väcktes av ett "GOD MORGON" så stod det en bricka med mackor och jucie framför mig. Vart helt mållös. Riktigt underbar känsla.
Måste varit första gången någon i mitt liv väckt mig med frukost på sängen. Verkligen en skön känsla som fyllde hela min kropp. Tack älskling!
Bilden “http://www.jatilllivet.se/bilder/Hjarta.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0