Sleppieyes

Herregud, vad jag är trött. Håller på att somna här framför datorn. Så jag tror nog att jag ska ta och packa ihop och lägga mig till sängs. Skulle dock vara väldigt mysigt om Henrik var hemma och la sig samtidigt. Men han är inte hemma :( Han är ute och träffar polare och vet inte alls när han kommer komma hem. Vilken frihet det måste vara att ha körkort? Bara åka iväg och träffa sina vänner när som helst på dygnet typ. Borde nog ta tag i mitt körkort en gång för alla. :)

Men jag har hunnit med en hel del bloggdesigner denna kväll. Har en stor design på g. Som krävde lite extra jobb, riktigt roligt att få en utmaning. Sen väntar jag nu bara på att resten ska säga något om de designer jag gjort åt dem. Så att jag kan lägga upp dem och visa er :)


Kommentera här;
Postat av: Caroline

Svar: Tack så mycket! :)

2008-08-02 @ 00:28:37
Blogg: http://issilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0