Planer för dagen.

Det här är inte roligt längre. Vädret sviker fortfarande. Vad hände med sommaren? Kan någon säga mig om den är över eller inte? Ska jag börja packaihop mina sommarkläder och ta fram vinterkläderna, eller ska jag vänta lite till?

Dagens planer är inte bestämda ännu, men något roligt lär det bli.
Men tänker börja min morgon nu med en kopp té, för det förtjänar jag :) och sen är det bara att se vad resten av dagen bjuder på.
Får se när Henrik vaknar till dessutom, han gick väl och la sig rätt sent som vanligt? Kanske kan åka iväg en sväng och göra något roligt. Kanske ta en sväng i centrum? :) Skulle vara mysigt.

Vad har ni för planer för denna dag?

Kommentera här;
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt hjälp med en ny header till min nya blogg. Är det något du har tid att hjälpa mig med idag :) ?

2008-08-06 @ 11:30:09
Blogg: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: hanna

vänta lite till ;P man vet aldrig (:

2008-08-06 @ 15:55:14
Blogg: http://hannatolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0