Onsdag

Godmorgon!

Frågestuden är inte slut ännu, så har du någon fråga angående ditt hår kolla först igenom dessa inlägg 1&2 om svaret på din fråga finns där kanske? Annars så går du in här och ställer din fråga. Håller på med det under heladagen, och svara på frågorna allteftersom.

Vaknade nu precis, vaknade till av telefonen och sen märkte jag att Henrik snott varenda kudd i sängen :( Så jag kunde inte somna om. Men lika bra, måste börja vända tillbaka dygnet snart.
Satte igång tven precis och det är Oprah och det handlar om en familj som först fick tvillingar och sedan ville ha ett barn till och fick 6(!) tänk att få sex små barn på en gång. Ballt men som dom sitter och säger så var dom liv rädda. Tänk att man ska få ihop pengar för att försörja 8 barn. Det är ingen barnlek överhuvudtaget. Vet inte om jag skulle vilja vara i den situationen eller inte. Skulle jätte gärna vilja ha tvillingar, för det verkar mysigt. Men inte fler på en gång för min del.

http://www.arabamericannews.com/news/images/articles/2008_04/965/u1_GosselinJonKate.gif

Skulle du vilja ha sexlingar någon gång i ditt liv? eller kanske trelingar?

Kommentera här;
Postat av: Stina

Oj, sexlingar är väl att ta i! Tvillingar kan jag gå med på. En av var skulle sitta fint ;) Då har man liksom det gjort. Haha! Två barn är lagom tycker jag! :)

2008-08-06 @ 23:10:24
Blogg: http://staiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

trillingar*

2008-08-07 @ 12:49:27
Blogg: http://nileblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0