NattiNatti

Sådära, nu kom andra delen av frågorna upp! Riktigt roligt att sitta och svara på frågorna. Gillar det!
Ni är så himla gulliga och snälla allihopa!

Men nu kallar sängen för min del. Ska kolla klart på CSI först bara. Men sen är det sängen jag ska gosa ner mig i. Kanske får med älsklingen på samma gång om inte hans dator är viktigare just nu ;P haha! Då skulle jag kunna gosa ner mig riktigt ordentligt i sängen.

Hoppas alla ni som tittat in idag (igår?) tittar in senare idag och kommenterar en massa så jag har en massa rolig läsning framför mig :)

GOD NATT ALLA SÖTA!

Kommentera här;
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/missa-inte-varldens-grymmaste-tavling.html#comment



Missa inte grymmaste goodiebagtävlingen på ett värde över 20 000:-,



har även massa andra spännande tävlingar i bloggen, missa inte ;)

2008-08-06 @ 01:22:39
Postat av: LINA VERONICA

tjena! jag missade frågestunden! ;D

men jag har en fråga ändå! :)



jag klipper håret ofta, minst en gång i månaden bara topparna. Men jag tycke rinte mitt hår växer? kanske att det har för lite näring? har du något att rekommendera som ger håret näring?

2008-08-06 @ 10:36:58
Blogg: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0