Min dag

Godkväll sötisar!

Blir en sen uppdatering här.
Var faktist ute och gick idag, i en heltimme! *klappar mig själv på axeln*  Var hur skönt som helst. Min gamla skolsköterska sa till mig att det skulle vara bra om jag gick ut och gick, för det är sådan bra träning. Dessutom om man går samma väg varje gång, så kommer kroppen tillslut att gå av sig själv och hjärnan kan ägna tid åt att bearbeta alla de tankar som går runt i huvudet. Vilket är riktigt sunt. Så den ruten jag gick idag tänker jag fortsätta med, lagom lång och det är både uppförs och nedförs backar.

Efter min promenad däckade jag i soffan en liten stund, enda tills Simon ringde och frågade om han kunde komma förbi och klippa sig. Så då var det bara att riga upp klippstolen och ta fram saxarna. Kul att träffa honom med tanke på att det var ca 1 år sedan vi sist sågs, för han jobbar typ jämt och jobbat en hel del i London. 

Annars har jag inte gjort något speciellt av min kväll och något mer speciellt lär jag nog inte göra heller. Henrik är iväg på LAN som jag typ missupfattat hela veckan, för han ska sitta ända till söndag nu tydligen. Hoppas han inte sitter lika mycket sen efter Söndag, för jag vill ha honom lite för mig själv oxå ! ;D

Vad gör ni ikväll då? :)

Kommentera här;
Postat av: Emelie

hej, jag är ny här, så skulle du kunna hjälpa mig med bloggdesig, och annat? det skulle vara super :D

2008-08-16 @ 11:05:55
Blogg: http://elinemelie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0