Måndag

Blir så less på det här vädret, vaknade till och tyckte att det såg ut som om solen siprade in bakom gardinen. Gick upp och kollade ut genom fönstret och det ända jag kunde se var grååa moln, fast förtillfället var dom rätt tunna så att solen lyste rätt starkt igenom. Vilket fick det att se ut som om det var blå himmel och sol.

Verkar som om jag fått bort varenda fluga. Men känns som om det kommer nya helt plötsligt. Helt sjukt.
Men ska antaligen sätta igång och städa nu snart, om jag orkar. Är inte så mycket att städa egentligen, utan mer att lägga iordning saker. Men ska nog inte ta och sätta igång dammsugaren innan älsklingen vaknar, tasktigt att ha den brummandes i rummet intill, när han sover. Undrar när han gick och la sig inatt. Jag har inget minne av att han gick och la sig, eller något svagt kanske.. Men ingen aning om vad klockan var. Jag gick iaf till sängs vid 3 så det måste varit ett tag efter det, så någon timme till får han sova :)


Kommentera här;
Postat av: Jenny

Mina reaktioner på vädret imorse var väl något liknande... Vill inte ha regn!

2008-08-04 @ 17:34:51
Blogg: http://jenkajenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0