Måndag

Hej alla sötnosar!
(ni som finns kvar iaf)

Varit riktigt dålig uppdatering de senaste dagarna. Spenderade helgen tillsängs med migrän. 2 ggr på en vecka, inte roligt någonstans. Sen när man väl är på till friskning så slår det till igen om man råkar göra fel saker. Blä blä.

Kom precis nu ifrån doktorn, och jag fick pencilii till min urinvägsinfektion och voltaren till mina ömande fingrar. Så tråkigt. Hoppas att jag känner mig frisk efter det här och att kroppen känns bättre. Kan vara infektionen som gör att fingrarna gör ont dessutom. För jag har varit jävligt dum och inte gått och kollat mig tidigare, känt vibbarna på att det är just en infektion men den har lixom aldrig slagit ut som annars. Så jag har dragits med infektionen i minst 3 månader iaf.

Ringde precis angående ett jobb.
Men han jag ringde till som är personen som håller i det var i Brasilen. Tyckte jag var rätt komiskt, att han var i Brasilien av alla ställen. Inte det vanligaste stället man åker till sådär bara. Men jag skulle ringa imorgon när han kommer hem. Så imorgon eftermiddag vet jag vad som gäller för deras salong. Hoppas på att det går vägen.
Känner till salongen och den är stor, och det kan nog vara riktigt roligt. Men imorgon kväll vet jag.

Nu ska jag plocka fram alla piller och stoppa i mig dem och lite mat tror jag allt.
Vad gör ni idag?

Kommentera här;
Postat av: Lisa

I kista =P

2008-08-25 @ 14:31:55
Blogg: http://dundernalle.blogg.se/
Postat av: Lisa

hm nää faktist inte haha men vi tog buss :p usch!

2008-08-25 @ 15:07:38
Blogg: http://dundernalle.blogg.se/
Postat av: Karin

Uscha, lät inte roligt dedär! :/ är sjuk jag med! det suuuger

2008-08-25 @ 19:31:27
Blogg: http://karinkullgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0