Lördag

Godmorgon alla söta!

Gu vilken bilresa det var inatt. Kom inte fram förens vid 1 tiden i natt. Stackars Henrik, han var så trött under hela färden upp. Han gjorde allt för att hålla sig vaken. Men vi höll oss kvar på vägen och vi kom fram säkert. Så eloge till min älskling! :)

Henrik ligger fortfarande och sover och har inte vaknat till liv ännu, lär han nog inte göra på ett tag skulle jag gissa. Så trött och sliten som han måste ha varit och blivit över igår.
Så jag tar tillfället till akt att sätta mig vid datorn. Ganska glad att jag valde att ta med mig min dator iaf, annars hade jag inte haft något att göra nu på morgonen när han ligger och sover sött.

Senare idag ska dra oss ut mot hans landställe för ikväll är det lyskväll. Alla som bor där ute och runt omkring tänder en massa ljus och marshaller och liknade överallt på öarna. Kan nog bli en rätt mysig upplevelse. Har med mig systemkameran upp så att om det finns tillfälle så kanske jag kan ta riktigt fina bilder.
Men det är iaf planerna för idag, men som ni antaligen vet med mig så ändras dom rätt fort ;)

Vad gör ni denna lördag?

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0